קורס למציאת העונג שבחיים

איתחול הגוף בארבעה שלבים

כמה טראנדים לשינוי הרגלי אכילה ניסית?
כמה דיאטות להורדת המשקל את מכירה?
כל פעם שמשהו חדש יוצא
זה נשמע הדבר המוצלח ביותר בתחום.
ואחרי כמה שבועות במקרה הטוב חודשיים
זה מסתיים, והפיתויים חוזרים.
השינויים היו מאתגרים מידי,
האוכל לא טעים
התייאשת

ואז נותרת מול המראה בהתבוננות שאין בה הרבה אהבה
בגלל הכישלון
בגלל שלא עמדת ביעד
שהצבת לעצמך.

מה אם אומר לך שאפשר אחרת?
אפשר להתחיל ממקום של אהבה עצמית
הרי לאהוב אותך זה משהו נעים ומכיל
כשהבחירה לעשות שינוי באה
מהידיעה שאני עושה את כל זה כי יש בי אהבה לעצמי
זה מתחיל עם תקווה, עם רצון,
עם אמונה שזה לגמרי אפשרי,

לאט לאט זה הופך לאהבה גדולה ושמחה
נכון שהיית רוצה את כל אלו בחייך
אם כן בוא/י תמשיכי איתי הלאה

תוכנית לאיתחול הגוף

ביחד הגוף שלך, המינד שלך
ביחד כל כולך לומדת איך  להרגיש טוב יותר עם עצמך
לאהוב אותך,
להיות באנרגיות גבוהות,
שינה טובה,
בהירות מחשבתית
ירידה משמעותית במשקל
עור רענן
מערכת עיכול תקינה
אימוץ הרגלים בריאים

מה שיפה הכל קורה בהדרגה

עד שנביא את הגוף להתנקות מכל מה שהצטבר
במהלך חודשים ואפילו שנים:

  • מזון שלא התעכל כמו שצריך
  • רעלים סביבתיים
  • מחשבות לא רצוניות
  • רגשות מודחקים

ואז
הכבד שלך שאחד מתפקידיו הוא לסנן רעלים
יחזור לעשות זאת באופן יעיל,
מה שיאפשר לגוף להתחזק
ולהתגונן מפני מחלות וגורמים חיצוניים.

במשך ארבעה השבועות,
באמצעות הליווי שלי ושל ההלפריות שאיתי
עם תמיכה מלאה לתהליך האישי שלך
הלחץ והמתח סביב המשהו החדש ילך ויתפוגג
הגוף יעבור לפעילות מצומצמת
עד למנוחה מלאה.

בסיום התוכנית אפשר יהיה לחזור ולאכול מזונות שאכלנו לפני התוכנית,
בצורה הדרגתית כמובן,
או להחליט מה אני רוצה להוציא או להכניס חדש לחיי.

זו לא עוד קורס שעושים פעם אחת ושוכחים
זו תוכנית לחיים המאפשרת
לאמץ הרגלים בריאים לאורך זמן!
או במילים שלי קורס לאהבה עצמית :-)

28 מפגשים
25.04.24

חמישי

1,200 ש״ח - בהרשמה מוקדמת
1,350 ש״ח - השתתפות בסדנה
850 ש"ח - מחיר מיוחד למשתתפי עבר
.
fav-png
מפגש שבועי
בכל יום חמישי של השבוע יתקיים מפגש השבועי של הקורס בלייב. המפגש יוקלט ומי שלא יוכל להשתתף בשידור החי יוכל לצפות בהקלטה המפגש מיועד לשיחה על השבוע שחלף והכנה לשבוע הקרוב הכוללת מסמכים שינתנו למשתתפי הקורס מיד לאחר השידור ינתן זמן גם לשאלות ותשובות
cropped-fav-png.png
שיעורי יוגה יומיים
תנועה היא חלק כל כך משמעותי בקורס, גם אם לא תרגלת בעבר תוכל/י להשתתף היוגה שנתרגל מתאימה לכל והיא מיועדת לתכני הקורס. יוגה לטיהור הכבד, תרגול למעי חיזוק המערכת החיסונית תרגול לאהבה עצמית ושחרור כעסי העבר שיעורי היוגה יועברו בכל בוקר א'-ו' בשעות הבוקר הקלטה של השיעור תמצא בתיקיית הקלטות של הקבוצה.
cropped-fav-png.png
ספר הדרכה לבישול טעים (הלו הוא ספר המתכונים)
שמו של ספר המתכונים של תוכנית האיתחול כבר יצא לפניו. הספר משמש עשרות משתתפי הקורס מהעבר בכל עת, הכל טעים ובחלקו פשוט מאוד להכנה ובחלקו מאפשר גיוון נפלא. בספר מגוון מתכונים שלוקטו בכל קורסי העבר והתווספו על ידי ועל ידי משתתפים. בגרסתו הקרובה צפויה הפתעה מקסימה לעידוד הבישול והיצירתיות שלך במטבח. את ספר ההדרכה לבישול טעים, תקבלי בדואר עד הבית לאחר ההרשמה כחלק מסט מתנות שיאפשר לך להתחיל את הקורס ברכות.
cropped-fav-png.png
מאמרים והדרכות לאורח חיים בריא
בקורס האיתחול אנחנו נשנה לא רק את הרגלי התזונה כי על מנת לאהוב את עצמי לא מספיק לאכול בריא זה שינוי יסודי ואליו יתלוו הדרכות הקשורות באורח חיים בריא ומה ההשפעה שלו על הגוף, הנפש והנשמה. נושאים והדרכות כמו עיסוי מפנק לגוף, חשיבות השינה, שתיה רצויה, וגם דרכים נוספות לעזור לכבד להתנקות יועברו באמצעות מאמרים שכתבתי וליקטתי וסרטוני הדרכה מוקלטים.
img_1
למי התכנית מתאימה?

אם אחד מאלו מוכרים לך:

  • חוסר אנרגיה או תחושת תשישות
  • בעיות עיכול – עצירויות, שלשולים, חוסר שקט, גזים וצרבות
  • תחושת פזרנות וחוסר מיקוד
  • נטייה לעייפות וערפול
  • מתח, לחץ וחרדה
  • משקל עודף שלא יורד
  • תשוקה עזה למאכלים חריפים, מלוחים או מתוקים
  • הרצון להרגיש טוב בגופך קיים אך איך לעשות זאת לא

אם את/ה רוצה לעשות שינוי משמעותי בבריאות שלך, להקנות לעצמך הרגלים חדשים שאפשריים גם בחיי היומיום ללא ליווי, אם עשית את התוכנית בעבר ורוצה לעשות אותה שוב עם קבוצה תומכת וליווי צמוד של מנחה או אם עשית תוכנית ניקוי אחרת ואת רוצה להתנסות במשהו אחר שמחזיק באמת לאורך זמן.

אם לאהוב את עצמך חשוב לך ממש איתחול הגוף בארבעה שלבים זו הדרך ומתנה מופלאה להעניק לעצמך.

מה מקבלים מהתוכנית?
  • מכיוון שאני יודעת שהימים הראשונים בקורס מעט מבלבלים הכנתי לך ערכת מתנות מדהימה שתעשה את ההתחלה והנחיתה רכה הרבה יותר. ערכה בשווי :
  • כל שיעורי יוגה שנתרגל במהלך הקורס מוקלטים והצפיה בהם בזמן הקורס ואחריו ללא הגבלה.
  • הדרכות שונות התומכות בקורס שימוש במנקי לשון, אמבטיות צמחים, עיסוי גוף, ועוד.
  • שיוך לקבוצה סגורה שבה רק את.והמשתתפים האחרים יכולים לקרוא בה את התכנים, לכתוב ולהגיב, הקבוצה נשארת פתוחה גם לאחר סיום הקורס.לשימוש המשתתפים בלבד
  • והכי חשוב התחושה שנתת לעצמך מתנה אדירה, הרגלים חדשים ובריאים להמשך החיים והמון אהבה.
תמונת יוגה

השארת פרטים

מזמינה אותך להשאיר כאן פרטים או ליצור איתי קשר בוואטסאפ

נעים להכיר
הי, אני מרים אמרביר סולומון יועצת וולנס ליחידים, לחברות וארגונים. אני מורה ליוגה, מנחת סדנאות לתזונה ואורח חיים בריא. אני מדריכה ומלווה סדנאות ניקוי לקבוצות ויחידים בארץ ובארה"ב יותר מעשור. במהלך השנים, ולאחר ליווי של משתתפים רבים, גיבשתי שיטת ניקוי המבוססת על מסורות עתיקות ומותאמת לחיים המערביים במגוון ועושר המזונות המקומי, זמני השנה, מזג האוויר ואורח החיים וכל זאת תוך שימוש בשילוב שיטות ניקוי תומכות שביחד מאפשרות איתחול גוף באופן עמוק ואף שילוב חלקים ממנה באורח החיים היומיומי. התוכנית במתכונתה הנוכחית רצה כבר מספר שנים ומשאירה חותם על כל אחד ואחת, היא מאפשרת לימוד דרך וגישה הולסטית לחיים בריאים ומאפשרת למשתתפים ליישם אותה מחדש ואפילו באופן עצמאי. בכל סתיו ואביב אני מאתחלת את הגוף ביחד עם משתתפי התוכנית וחווה ביחד איתם את התהליך. אשמח לצרף גם אותך
מרים סולומון אמרביר
שאלות נפוצות / פירוט המפגשים
חובה, לא! ממליצה לחכות ולראות כל שבוע ושבוע איך את מרגישה האם ניתן להמשיך הלאה ולהתקדם לשלב הבא? במידה וכן יופי! ואם לא, הגעת עד כאן זה נהדר!
אני תמיד ממליצה להתייעץ עם רופא המשפחה ולבדוק האם במצבך הרפואי והתרופות שנלקחות אפשר לעשות את הקורס ואם נדרשות התאמות.מיוחדות גם את זה ניתן לעשות.
לא, ממש לא חובה. אני כן ממליצה לנסות ולהשתתף, שיעורי היוגה מותאמים לקורס ומוסיפים לו פן נוסף ובכל יום נתרגל סט תרגילים הקשור למערכות שונות בגוף היוגה עצמה תעזור עם כל שלב בקורס.
ממש בגלל זה הכנתי לך ספר מתכונים שהוא ממש תענוג לכל אחד ואחת גם לבשלנים מקצועיים וגם למי שלא. ניתן להשתמש במתכונים שלך כל עוד נעשה שימוש ברשימת המצרכים לאותו שבוע. ואף רצוי לשתף עם שאר המשתתפים בתוכנית.
אם כמה שהייתי רוצה לעצור הכל ולאפשר לך לעשות את התוכנית מהבית או אולי מאיזה מקום קסום ליד הים ללא דאגות חוץ מלעצמך לא תמיד זה מתאפשר. ולכן התוכנית מותאמת גם לך עם הקריירה והחיים הדורשים שנמצא יום שלם מחוץ לבית. יש לכך פתרון ועליו תשמעי בתחילת הקורס.
ממליצות
אני מאושרת! מרגישה מצוין! עוברת בניקוי הזה הרבה מאוד, יש רגעים של רגשות שצפים, בחירות חדשות שלקחתי, אהבות ישנות לשחרר וחדשות לגדל, שינוי דעות, ביקורת, כאבי ראש שלא מפסיקים.... מרגישה הודייה גדולה מאוד והכי מודה למנטורית האלופה מרים, היא לא סתם מדהימה היא סופר מקצועית ותומכת, מבינה ענין, מצחיקה, אוהבת, נדיבה בלי סוף. אוהבת אותך מרים ממליצה לכל אחת ואחד שרוצים להתנקות מחיים שלמים. תודה
קרן כהן סקאלי
התהליך הגיע לרבדים עמוקים מעבר לפיזי. הוא איפשר לי לשחרר דברים מהעבר. לאט לאט נעלמו אי נוחות במערכת העיכול, עומס , כבדות ועוד. עם השקט במערכת העיכול, בא שקט פנימי שעזר לי לעבוד בצלילות ולהתמקד בקלות .
איריס גרוס
מרים אהובה שכמוך,אשמתך. אין לי מה ללבוש. הארון מלא בגדים שנושרים ממני, קצרים או ארוכים. עם חגורה אני נראית כמו בלון עשיתי ניקוי לפני כמעט ארבעה חודשים ובכלל לא כיוונתי לשינוי במשקל אבל התזונה הקלילה וההרגלים החדשים היו בדיוק בשבילי ומאז לא זזה מהם. התוצאה - מלא אנרגיה, איזון, שקט, והרבה פחות קילוגרמים להזין.. תודה יקרה! התחלתי עם פחדים וחששות והכל התפוגג כמו בועת סבון ביום שרבי ! ממש שינית את חיי.
מרב שטרן
תמיד רציתי לעשות ניקוי מיצים ולא האמנתי שאצליח. בזכות התכנית שמרים בנתה ומלווה בדרכה הייחודית הצלחתי. מערכת העיכול רגועה, הכרה של המזונות הנכונים לי, ירידה משמעותית בדופק וגילוי עולם חדש של טעמים הם רק חלק מהמתנות שלקחתי איתי. תודה מרים אהובה
טל מרגלית
אני למודת ניקויים שונים. כבר כמה שנים חולמת להגיע לצום מיצים ולא מגשימה את החלום. מרים באה לי בדיוק בזמן, בתקופה של עליה במשקל וכאבי בטן יומיומים..הניקוי היה הדרגתי, מלווה כל הזמן. גם ביוגה, מדיטציה, עיסויים ועוד וגם בהתעניינות וטיפים בקשיים. התוצאה היתה ירידה במשקל, הרגשה טובה של נצחון..והיום אני כבר חודש אחרי הניקוי, עדיין בתזונה טבעונית, ממעיטה בגלוטן, נמנעת מסוכר וקפה...ומרגישה הרבה יותר טוב. כל משהו חדש שנכנס לגוף מאותת אם הוא טוב לי או לא. היתה חוויה נפלאה לתקופת הסגר האחרונה.
סמדר זהר
התחלתי את תהליך הניקוי עם בעלי על מנת להפחית נפיחות בבטן ותחושת כובד כללית, ושמחתי לגלות שבעקבות הניקוי ירדתי במשקל כמה קילוגרמים, תחושת הנפיחות נעלמה, ובאופן כללי חשתי חדות מחשבה, וכמה מהרגלי המזוו שלי השתנו. ממליצה בחום על התהליך בליווי הצמוד של מרים המגלה בקיאות ידע ורגישות רבה לאורך כל הדרך.
ורד מינקובסקי
החלטתי להצטרף לניקוי, לאחר תקופה בה אכלתי באופן לא מסודר והרגשתי עייפות ואי סדר. המטרה שלי היתה, ממש כמו כותרת הניקוי- לאתחל ולאפס את הגוף ובכך להשפיע על עוד תחומים בחיים. עשיתי ניקויים שונים בעבר וזה ללא ספק הכי מוצלח מכולם. התפריט מאוד מגוון, יש חוברת מתכונים נהדרת, והליווי והתמיכה של מרים למקרה של שאלות, התייעצות או משבר. למרות, שאני מודה, שלא היו הרבה משברים. כבר בשבוע השני לניקוי, התחלתי להרגיש מצויין. פיזית ונפשית. היום, כמעט חודש אחרי סוף הניקוי, אני רואה על עצמי שממש עברתי שינוי מנטלי ואני ממשיכה ומיישמת את הדרך שמרים העבירה אותי. לא חזרתי להכניס לגוף את המזונות שלא עושים לי טוב ואני מקפידה לדאוג לעצמי עם מאכלים מזינים. אז מבחינתי-אתחול הגוף בארבעה שבועות, הוא לא פחות משנה חיים!
דפנה גרנות
היי מרים שבוע טוב...רציתי להגיד לך המון תודה על הניקוי ועל הליווי...זו היתה חוויה מופלאה ואני מאוד שמחה שעשיתי אותה-מרגישה שכבשתי את האוורסט.....הליווי שלך היה מצוין ומדויק...למדתי הרבה...תודה.
פני סלטר
קורס למציאת העונג שבחיים
28 מפגשים
25.04.24

חמישי

1,200 ש״ח - בהרשמה מוקדמת
1,350 ש״ח - השתתפות בסדנה
850 ש"ח - מחיר מיוחד למשתתפי עבר
ערכה מפנקת עם מבחר מתנות עד אל ביתך
אני יודעת שלקבל החלטה ולהתחיל קורס שהוא בעצם תהליך מהסוג הזה זה ממש לא פשוט ולכן הרכבתי עבורך ערכה שהושקעה בה מחשבה רבה על איך להפוך את הנחיתה לרכה יותר. זה מה שתקבל/י
1
ספר מתכונים, מפולפל עם אימרות להנאתך. רמת הקושי נעה מבשלנית מקצוענית למי של החזיקה מחבת בידה מעולם. ספר מודפס שיגיע כחלק מערכה עד אליך הביתה מיד לאחר ההרשמה. ערך הספר 200 ש"ח ולך הוא ניתן כחלק מדמי ההרשמה
2
שמן שומשום באיכות גבוהה ביותר המיועד לעיסוי יומי וגרגור בפה הדרכה לעיסוי עצמי וגרגור השמן תינתן במהלך הקורס ערך השמן 80 ש"ח ולך הוא ניתן כחלק מדמי ההרשמה.
3
מנקה לשון - במקום לצאת ולחפש איפה אפשר לקנות אחד כזה, את מה שהצטבר עליה במהלך התקופה האחרונה אני אשלח לך אותו עד הבית כחלק מערכת המתנה של הקורס שווי 50 ש"ח ניתן במתנה כחלק מדמי ההרשמה.
4
צנצנת גהי,וואו הריח שיש מסביבי במטבח שאני מכינה לכם את הגהי, על ידי הפרדת הלקטוז מהשומן נקבל שמן, בריא וטעים המתאים לבישול עם כל דבר. זה אחד מהשמנים הבריאים שקיימים ומה יותר כיף מלקבל גהי טרי עשוי על פי מסורת איורוודית עתיקה. ערך 65 ש"ח לך הוא ניתן כחלק מדמי ההרשמה
5
מיקס להכנת קיצ'רי ביתי חשבתי על איך להקל עליך את התחלת הקורס והכנתי חבילה מפתיעה בטעמים להכנת קיצ'רי (תבשיל אורז ועדשים מתובל) על כל התבלינים והמרכיבים הנדרשים לך יוותר להוסיף את הירקות האהובים והנוזלים. שווי 50 ש"ח לך הוא ניתן כחלק מדמי ההרשמה.
6
במשך חודש שלאחר התוכנית ניתן להגיע לפגישת יעוץ אישית במחיר מיוחד למשתתפי התוכנית, בקליניקה הקסומה שלי בכרמיאל או למפגש זום מרחוק. במהלך הפגישה, אוכל להתיחס לעניינים רפואיים, התאמות תזונתיות ואורח חיים המתאים במיוחד עבורך. מחיר הפגישה הינו 300 ש"ח במקום 400 ש"ח למשתתפי התוכנית בלבד.

השארת פרטים

מזמינה אותך להשאיר כאן פרטים או ליצור איתי קשר בוואטסאפ

להתחיל בשיחה
💬 היי, איך אפשר לעזור?
שלום 👋
אשמח לענות על כל שאלה
דילוג לתוכן